Onsdag

Okej, det verkar komma goda nyheter hela tiden. Fick veta igår att Joakim ska..eeehhh...hmm.. flytta! Yeah. Kul för honom faktiskt. Sedan så har vi ju tidigare Karina som ska flytta, närmare mig dessutom så det gör mig också glad. Nästa vecka är det kryssning också. Kul?! Jo, det ska det väl bli antar jag. En arbetskompis berättade vad som hände sist de åkte på en kryssning. Dem blev as packade, jag sa; Fan, om du blir packad då har jag inga problem att följa med. Jag får själv se andra sidor av mina kollegor. =)

Nå, idag så har jag jobbat i alla fall och det har väl varit lite kaos. Fick stanna kvar längre, fick då samtidigt kval.övertid. Men ändå det var inte kul, jobbigt. Fast för övrigt så har det varit en okej dag. Fick träffa lite vänner och så. Juste jag har glömt att berätta, men i måndags då när jag kom till jobbet så fick jag presenter av mina kollegor och allt roligt. Fast det absolut gulligaste var att dem hade skrivit ett grattis kort som det stod grattis på 10 olika språk och då räknar jag med svenska också. Jag lovar att det vart det absolut BÄSTA födelsedags kortet. Fatta på 10 olika språk, det var coolt. Jag fick i alla fall en blomma och 250:- presentkort på Guldfynd. Se jag har dem bästa arbetskompisarna.

Igår hur som helst så var jag i Skärholmen med mamma åter igen och fick med mig ett par kassar hem faktiskt. Är mycket nöjd med mina nya köp. Vart ett par byxor, en del underkläder, en kofta och ett linne. När jag är med mamma så brukar det oftast sluta med att jag köper en hel del. Haha... Okej, men när jag kom hem så bakade jag min lätta äppelkaka. Inte bra, jag vet. Men vi hade samlat på oss så mycket äpplen och jag äter så sällan frukt. Dumt att kasta så jag slängde ihop allt till en kaka.

Slänger snart in ett nytt inlägg..måste bara fixa en sak snabbt. <3


Kommentarer
Postat av: Joakim

yey, hämtade nycklarna igår, och på lördag blir det flytt! :D (lite panik hära, haha)

2008-10-02 @ 10:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0