Ren oturs dag

Igår var inte min dag, allt bara gick fel som ex.

- Planer med lillebrorsan (fel på pendeltåget, ersättnings bussar)
- Bestämmelse med storebrorsan
- Tunnelbanestopp + ersättnings bussar
- Promenaden till Stan pga. t.banan
- Omväg hem
- Ingen hjälp av familjen
- Betald taxi resa
- Det värsta av allt, VÄDRET => blåsigt, regnigt och allmänt kallt

I kläm av allt detta så kom den här söta, urgullig, bedårande varelse.


Jag ska inte berätta vad som hände igår, men det var en väldigt lååång historia. Jag mådde inge bra igår och jag förväntade lite mer av min familj faktiskt. Tack och lov så fick jag hjälp av en underbar lillebror och en otroligt snäll kompis. Men hur som helst så vill jag bara glömma gårdagen.

Okej, kan iallafall berätta att igår så åkte Romeo hem. Min bror kom och hämtade honom sent igår. Saknar den lilla varelsen. Det är så tomt utan honom, ingen som kommer till en tidigt på morgonen och krafsar på en. Eller det blir inga sena promenader på kvällarna. Nå, kan ju berätta att jag var på bio med lillebrorsan igår. Vi såg Get Smart, en väldigt rolig film faktiskt. Kan rekommendera den som en familje film.

Nå, det var det som hände igår..Inte min dag alltså. Det enda roliga igår var att få umgås med lillbrorsan.
<3

Kommentarer
Postat av: ...Mamita

Marre! Hjälp med vad?

mamita

2008-11-02 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0