Tisdag kväll

Okej ännu en dag har passerat och allt är bara bra. Idag så har jag jobbat och det har gått bra, men efteråt kom Karina till jobbet och hämtade mig. Vi gick sedan hem till mig och hämta Romeo. Egentligen skulle Romeo åkt hem i söndags, men jag lyckades övertala mamma att låta honom få stanna tills på torsdag bara för att jag gillar ha honom här. Hur som helst, följde med Karina och handlade färg. Hennes rum kommer bli jätte fint. Fast hon hade glömt nycklarna så vi kunde inte lämna färgen.

Istället gick vi till Mc Donalds och käkade lite. Satt ute eftersom vi hade Romeo med oss och det var KALLT! Fy alltså. Efteråt så gick jag hem till Jennifer en stund. Det var trevligt, men jag stannade inte så länge eftersom jag var så trött och ville bara hem. Nå, nu sitter jag i sängen med mina mys kläder och kollar på Christine. Är jättetrött och ska snart sova. Måste upp tidigt imorgon och iväg och måla.

Ha en jättetrevligt kväll!

<3


Kommentarer
Postat av: mamita

Hej där! Du måste vara frisk, det bestämmer jag.

mamita

2008-10-30 @ 10:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0