Kryssning

Okej, jag vet att jag är dålig på blogga nu för tiden. Ibland går det jättebra och slänger in inlägg 1-2 gg/dag, men nu så har det väl varit en del under vecka som har distraherat mig en del. Men det ska vi försöka ändra på. Aja ska berätta lite om det som skett de senaste dagarna. Ja, i onsdags så jobbade jag som vanligt och inget speciellt hände faktiskt. I torsdags skulle jag varit ledig, men jag beslöt att jobba extra. Det var ju ändå ett 7-12 pass så det gjorde inget. Efter jobbet åkte jag in till stan och skulle leta efter ett par skor som jag ha på mig igår då. Sedan så ringde bror min och då bestämde vi att träffas och bara ta en fika, kollade lite i affärer då också. Jag köpte nämligen ytterligare en jacka. Nice huh?!

Ja, men då ska vi väl dra gårdagen då. Det var planerings dag med jobbet och vi åkte ju en 12h kryssning till Mariehamn. Skulle träffas klockan 7.00 på morgonen vid själva båten. För tusan jag fick gå upp jättetidigt. Gick upp klockan 04.40 så jag kunde hinna göra mig i ordning. Man ville ju liksom piffa till sig lite grann ändå. Vi hade verkligen stört kul, åt en jättegod och stor frukost. Sedan hade vi vår lilla "konferans" och fick fika i mellan åt med en stor, stor macka med te och det var mums.

Vid kl.13.00 var det båt byte och då bytte vi båt i Mariehamn och när vi kom ombord fortsatte vi en tag till. Runt 14.30 så var vi klara och då beslöt jag och Karina att gå och handla lite på Tax Free. Ja, det vart ju lite sprit och sådant samt lite godis. Fast det var inget gemfört med vad en annan kompis till mig köpte vilket vara flera, flera backar med öl. Sedan var det middags buffé och alla vet att det är gratis påfyllning av alkohol och hämtning av mat och efterrätt. Jag tror vi var dem så drog mest uppmärksamhet på båten. Men vad tusen det var ju något sjukt kul och jag fick se en annan sida av mina vänner. Sedan hängde vi i baren för resten av resan. Kom hem runt 20.00 och helt slut. Men jag hade trevligt!


Tequila hecho en Mexico..Claro!! y Bacardi Appel.  Okej, det var lilla uppdatering för den här gången. Ska skriva ett inlägg till snart. Måste bara se klart en film..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0