God Natt

Tiden börjar rinna ut och det är dags för mig att sova, men innan ska jag kortfatta lite snabbt dagen och saker jag glömt nämna under veckan. Idag så gjorde jag ännu en riktigt slappar dag. Låg och dega i sängen fram till 14.30 och det var riktigt skönt faktiskt. Sedan så var jag lite snabbt i Hökarängen och käkade. När jag kom hem duschade jag och nu har jag krypt ner i sängen och ska alldeles strax sova.

Imorgon är det dags för jobb igen, tack och lov bara till 14.00. På söndag är mördar passet 07.00-21.00. Något jag har glömt att säga är att jag har nu skrivit på papprena med min chef och är från och med den 1 oktober så är jag nu deltids anställd70%. Så nu ska jag njuta av min sista vecka nästa vecka och sedan är det semester i två veckor. När jag kommer tillbaka så är fast anställd. Nya scheman är på gång för alla så det ska bli intressant. Och i måndags var jag hos tandläkaren, mitt sista besök och det var skönt. Nu är allt klart så om nästan ett år igen ska jag dit.

Nä, det var väl allt då... för er som har helgen ledigt kan väl njuta. En själv måste sova nu för jag ska upp kl.04.50 och bara tänka på det gör mig nervös. Sov så gott allesammans.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0