Godmorgon!

klockan är just nu 05.37 och jag ska alldeles strax gå och klä på mig och be ge mig av till jobbet. Jaha, det har redan börjat komma planer nu inför den 16 sept.  Det känns ganska skönt, för i helgen redan så  hade jag tänkt att jobba lite extra innan semestern. Det kan jag nu glömma, ska till pappa och fira med middag osv. På tisdag (16) så ska jag fira med lill familjen här hemma. På torsdag ska jag träffa en kompis. Onsdag ska jag försöka fixa så jag kan träffa två andra kompisar. När jag ska fira med dem från jobbet får vi se..

Lite kort om vad som händer just nu och så.. Måste gå..får skriva lite när jag kommer hem. Ska göra mig i ordning nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0