Grattis till mig!

Cumpleaños feliz!

Ja, idag är min stora dag. För 20 år sedan så föddes jag. Okej, kort om dagen. Började med att jag vaknade klockan 07.00 imorse, det var min bror som ringde och sjöng "Jag må du leva". Väldigt snällt, men jag vart lite grinig och la på istället. Aja, sedan så har det kommit massor med meddelande på telefonen, från både arbetskompisar och andra kompisar. TACK SÅ HEMSKT MYCKET ALLESAMMANS! Förlåt för att jag inte har svarat, men jag har varit upptagen.


Jag har idag kämpat och satt ihop den sista byrån. Fy sjutton vad jag är bra! Är riktigt stolt och har nu äntligen kunnat packa upp mina kläder. Det känns faktiskt skönt, tänker lägga upp lite bilder på mina presenter imorgon. Bror min gav mig ett jättefint armband... Lovar ska visa det imorgon!

Nu ringer Karina, ska svara..hörs senare!
God Natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0