Helgen - "ny vakt hund".

God morgon!

Ja, då var det en ny vecka igen då. Det har varit en tung helg må jag säga, men tack vare mina kollegor så har jag överlevt helgen. Fick jobba med mina närmaste kompisar och det kändes skönt för vi gjorde helgen rolig trots allt jobbiga. När jag kom hem igår så somnade jag nästan på en gång. Jag var så fruktansvärt trött och slut.

Nåja, i lördags så vart jag hämtad från jobbet och då åkte lilla familjen till Skärholmen, Nya köpcentrumet. Med tanke på att det var helg och det invigdes i torsdags tror jag så var det ju proppfullt med människor. Fast vi köpte det vi skulle och åkte därifrån.


Detta var bland annat ett av dem grejer jag köpte, det är som mitt egna lilla "alarm". Vi monterade upp det så fort vi kom hem och jag tycker den är så fruktansvärt rolig. Den låter högt, den får för tillfället vara min "vakthund". Jag gillar den.

I söndags (igår) jobbade jag hela dagen och som jag tidigare skrev och kom hem jättetrött. Men jag överlevde. Vi hade lite kul den sistan timmen innan vi fick gå hem. Lekte lite med en rollstol..haha.. Körde en kompis från jobbet, Yasmin, och hon skrek så hela huset hörde henne..haha. Nä, men det var skit kul. Hon sa: Det är som att åka på Gröna Lund.

Okej, men idag är jag ledig och igår fick jag massa nya filmer av Karina så nu ska måste jag se vad jag har fått för filmer. Jag måste avsluta här nu, men jag får skriva senare.

Later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0