Jag har inte glömt, har ni?!

Många tycker att vi inte behöver göra en stor grej av 11 september längre. Fast jag tyvärr inte bara glömma en sak. Det var efter den dagen jag engagerade mig mer att bry mig om alla dessa krig över allt. Jag förstod inte så mycket varför vi fortfarande kriga, ja makt såklart. Men liksom andra saker också. Självklart så visste jag ju att det fanns fortfarande krig som pågick och så. Fast på något sätt så har allt efter just den dagen förändrats på så många olika sätt.

Ärligt det är inte lätt att glömma en sådan här dag, när bara dagen efter alla tidningar hade tryckt det hela på första sidan och man får se sådana här bilder.

11 september, 2001

 


Självklart så dör ju människor varje dag, sorligast är väl  att så många oskyldiga kommer till skada och blir mördade. För mig var det iallafall viktigt att nämna. Jag hoppas bara att livet efter blir bättre..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0