Kort inlägg..

Jag ska berätta imorgon om vad jag har gjort under helgen. Är ganska trött nu och orkar inte skriva, men det har väl varit en del shopping i helgen må jag säga. Idag har det i alla fall varit en bra dag. Är riktigt nöjd med dagen. Ska berätta mer imorgon vad jag har gjort. Kan säga att jag firade min födelsedag i efter hand med en kompis. Hon är lite läskig, hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv känns det som ibland. Fick en present jag faktiskt inte visste att jag skulle få, stod inte på min önskelista ens. Men tusan vad nöjd och glad jag blev =)

Är trött och sitter just nu och glor på One Tree Hill, som jag då spelat in. Bör egentligen inte vara uppe så länge till med tanke på att jag ska börja jobba igen imorgon. Kul, jag börjar 07.00 och det är väl bara typiskt.

Nåja, ska fortsätta titta på tv.
God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0