Mätt och belåten.



Har bara för 40 minuter sedan slagit på Kanal 5 - So You Think You Can Dance. Läser samtidigt Sofis mode, det är så mycket om höstens mode. Mycket rutigt tycker jag. Nåja, jag är så fruktansvärt mätt och allt. Kom hem för inte så länge sedan, har jobbat idag. Slutade ju klockan 20.00, men efteråt så åkte jag och Silvija till Mc Donalds. Vi båda var hungriga och slutade samtidigt så vi tänkte varför inte? Hon slår nog rekord på att äta snabbt alltså..haha fy sjutton. Kände mig stressad ju. Den tjejen är allt för härlig ju..=)

Okej, men jag måste lägga mig för jag ska upp tidigt imorgon. Ni får väl sova så gott. Skriver nog något imorgon igen.

Buenas noches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0