Romeo, fasters älskling..

Som ni vet så har ju jag varit hundvakt enda sedan i tisdags. Min bror är ju just nu i Malmö och jobbar, fast på måndag så ska jag åka hem till min bror och lämna Romeo. Fy sjutton vad tråkigt, kommer sakna honom jättemycket. Han har varit så snäll och go mot mig. Han håller kolla på allt här hemma.
   



   
Han har varit i centrum de senaste dagarna, har för det mesta varit hemma och busat med honom. Det är så sällan jag får se honom. Är dock lite trött på att han får mig att vakna så tidigt många gånger varje morgon. Han sover i vanliga fall i fåtöljen på nätterna, men kryper gärna upp till mig när han vill bli kliad. Jag kommer sakna honom, han är bebisen i familjen samt fasters lilla älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0