Sista dagen imorgon.

Imorgon är min sista dag. Jag jobbar till 14 .00 och sedan börjar min semester. Jag är så fruktansvärt lycklig. Vi får se vad som händer på kvällen, men det är nog lugnt tror jag. På lördag så är jag upptagen och söndag med. Förmodligen måndag med..haha och tisdag såklart, kanske onsdag. På torsdag är jag det iallafall, på fredag vet jag inte får se om jag träffar några från jobbet då. Sedan måste jag ta itu med rummet..haha..

Fullt upp? Jo det kan man väl säga. Nä, nu ligger jag i sängen med datan framför mig och Idol i tv rutan. Ligger och lyssna på min egen musik just nu förtillfället. Passar på att blogga samtidigt. Pratade precis med pappa. Vi ska göra våran egen tårta på lördag...kul =) Aja, ska dra mig tillbaka nu, funderar på att kanske göra något lite smaskigt. Nu när Heroes börjat igen så är jag bänkad framför tv just då! (skoja)

Aja, ha en trevlig kväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0