Söndag, 21/9

Ja må du leva! - till mammas fästman Hasse. Grattis på födelsedagen!

Idag är det en helt vanlig söndag. Var ute med Romeo tidigt imorse och stötte ihop med en annan lite chiuaua på 6 månader. Jättesöt liten en, och igår stötte vi på en chiuaua som var 2-3 månader. En pyttepytte liten, kanske hälften av Romeo. Det var ganska gulligt hur Romeo hanterar det. Vi har ju försökt lära han rätt sätt att bete sig kring andra hundar när han hälsar. Nå, det funkar iallafall.

Igår var det en riktigt hemma dag, slappade i hela 24 h. Karina och min bror ringde så jag snacka med dem bägge två. Sedan så hörde en kompis av sig, som jag inte har sett sedan i somras. Blev själv ganska chockad, inget jag faktiskt hade förväntat mig. Ska förmodligen träffa henne nästa vecka på tisdag. Ajuste mamma kom in och klaga lite på att min golv behövdes dammsugas, så jag städade nästan hela rummet igår. Fick iallafall bort lite grejer. Börjar se mycket bättre ut.

Ska alldeles strax klä på mig och gå ut för promenad 2. Sedan ska jag hoppa in i duschen och ikväll lär det väl bli lite födelsedags firande och presenter. Kan avslöja en perfekt present som jag tycker är bra för äldre bröderpappor och plastpappor?! Jag bad ju mamma fixa det åt mig, men det är en riktigt bra grej, för kallingar och strumpor börjar bli ganska tråkigt och vanligt nu för tiden.

Hörs sedan..Later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0