Söndag

Ja, ni fick se mina presenter. Fina eller hur? Det var ifrån min mammas fästman och sedan från pappa, lillebror och hans mamma. Skulle tagit med mig kameran igår när vi åkte till pappa, men jag glömde. Vi blev hämtade i Hallunda iallafall och åkte sedan vidare till Salem för att göra en liten åktur. Jag och min äldre bror bodde ju där när vi var små. Kollade lite runt i området och så.



När vi åkte hem till pappa så prövade lillebrorsan ny grejer till sitt Playstation. Om ni minns att sist jag var där så spelade jag ju Guitar Hero. Jag tyckte det var jättesvårt så denna gång rörde jag inte gitarren ens. Isället så provade jag och min storebror på trummorna som nu också har kommit. Det kan jag säga gick ju mycket bättre iallafall och det var mycket roligare också. Vi alla tre har hittat något kul vi alla har roligt med gemensamt.

Jag köpte även nya NU tidningen, hann börja tjuvkika i den igår. Ska köpa några tidningar imorgon som jag såg hade kommit, men som jag aldrig köpte. Imorgon så är det måndag igen, egentligen är det då min semester börjar. Fick ett samtal nyss från pappa, vi pratade om igår om jag skulle följa med honom till Dalarna på tisdag, men jag har tackat nej. Ska vara hundvakt och under veckan ska jag träffa lite kompisar samt vara hundvakt.

Fick ett gulligt meddelande från en arbetskompis: Como estas en tus vacaciones espero que muy felicidades en tu cumpleaños. Muchas gracias..!
Nåja, ska se en film nu. Vi hörs imorgon!

Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0