Äppelkaka + vaniljsås = Jättegott

Dagen har varit seg, jobbade tidigare idag 7.00-14.00. Ett härligt pass faktiskt. När jag var på väg hem så sprang jag in på affären och handlade lite snabbt. Hade även redan då bestämt mig för att baka en äppelkaka när jag kom hem. Så jag köpte lite grejer till det också. På så vis så passade jag på att använda min nya pajform jag köpte för inte så länge sedan på IKEA. Äppelkakan blev iallafall jättegod och jag vart väldigt nöjd + med vaniljsås vart det godare.


Köpte två tidningar idag också både VECKO Revyn och en ny tidning CHIC. Jag började läsa den nya tidningen CHIC,  men jag var så himla trött efter dagen att jag faktiskt somnade. VECKO Revyn har jag inte börjat läsa, men den tar jag nog och läser imorgon tror jag. Som sagt jag somnade runt 16.50 och mamma väckte mig vid 19.00 ungefär vid matdags.


Okej, men nu ska jag se den nya serien Lipstick Jungle som visas på Canal +. Det var väl skaparna av Sex & The City som ligger bakom den här. Imorgon är jag ledig, ska se vad för skoj jag kan hitta på då. Men vi hörs!

Bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Jocke

jaha, när blir man bjuden på en sån där god (antar jag) äppelkaka då? :D

2008-09-05 @ 17:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0