Torsdag

Hejsan hejsan...

Några dagar har gått nu sedan jag sist skrev, har varit lite dålig på det och glömsk. Nåja jag kan berätta att i måndags så åkte jag hem till min bror. Skulle lämna Romeo, men jag stannade. Vi gick till Täby Centrum och käkade lite Kina mat... det är ju så fruktansvärt gott alltså. Dagen efter (tisdag) gick vi upp tidigt och brorsan skulle in till stan och jobba. Själv åkte jag hem för att fortsätta sova.

Senare den dagen så åkte jag till en gammal kompis som bor just nu förtillfället hos sin sstoresyrra i Hässelby. Hon bjöd på en liten födelsedags middag åt mig, det var trevligt. Tiden gick så fort och sedan så var klockan för mycket för att åka hem. Stannade kvar, vi kollade på en film och en massa serier. Dagen efter (onsdag) så åkte jag hem runt klockan 09.00 på morgonen, på vägen hem träffade Jennifer. Tog sällskap en liten bit. När jag kom hem käkade jag frukost och sedan la jag mig på sängen en stund.

Några timmar senare så åkte jag till stan för att käkade lunch med min pappa och storebror. Det vart Jensen's Biffhus, och på bordet ställde dem en flagga och en ballong. Jag fattade inte riktigt att det var åt mig =) Idag så har jag bara varit hemma och ville bara sova, få kunna sova ut. Fast det fick jag inte för runt 20 i 10 imorse så ringde Karina; Vad gör du? Har du precis vaknat? Allt jag tänkte var "Nej, låt mig sova!". Fast hon ringde för att berätta att hon har fått en lägenhet och ville berätta först till mig. Visserligen vart jag ju glad, men min sömn förstördes.

Just nu glor jag lite på tv, ska se en film sedan tror jag. Måste i alla fall in i badrummet och tvätta håret.
Vi hörs imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0