Långt samtal..

Just nu så har jag precis avslutat mitt samtal med Karina. Pratade ganska länge. Vi har pratat om vår planerings dag som kommer i oktober efter min semester. Vi ska (enligt rykten) åka båt och äta mat osv. Då har vi även bestämt att vi ska dricka en massa och har roligt (inte min ide utan hennes).

Hon berättade även att våra nya scheman har kommit. Så nu är jag så nyfiken på dem. Fan, jag blir nervös nu för hon säger att jag kommer jobba varje dag, fan. Dem har tagit bort alla våra 7-21 pass schema mässigt, men man kan fortfarande jobba så om det är extra pass.

Aja, jag har varit i Hökarängen lite snabbt och käkat med lill familjen. Sedan har jag legat och gluttat på en massa filmer hela dagen som jag fick av fulingen igår. Imorgon så ska jag kanske till Kungens Kurva, men det är inte säkert. Då ska jag handla åter igen en ny pryl. Nu har jag börjat tröttna på min telefon så jag sa till Karina att nästa vecka är det dags för en ny för guds skull. Är så trött på min, den la av när vi höll på att prata. Vi får se om det blir nästa vecka men jag måste köpa en ny för tusan.


Har lovat ju att visa bilder på nya rummet. Här är en bild på mitt fönster med dem nya gardinerna jag köpte när jag var på IKEA med Karina. Och sängen är framför. Om ni ser längst ner till höger på bilden i hörnet så ser man något lite svart och platt. Det är där datan har sin plats när den inte används. På vänster sidan så har vi säng bordet. Det kommer fler bilder så småning om när hela rummet är klart.

Gäspar nu efter varandra..det är klockan för att avsluta det jag håller på med och borsta tänderna samt krypa ner i sängen.

Buenas Noches.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0