Blandat..

Min födelsedags middag. När jag såg fisken så här höll jag på att få panik. Tänkte hon servera en firre utan huvud? Tack och lov så vart det inte så..haha...Presenten jag fick av min bror var ett jättevackert halsband..

 

Det kom ett matchande armband till också, jag kan visa det. Fick ju även ett armband av Jennifer och Joakim som var väldigt fint. Det är det övre som jag fick av Jennifer och Joakim och det under är från min bror.

 

Blomman ni ser till höger är en blomma jag fick på min födelsedag. Den är väldigt fin, men kommer den att få leva? Klarar jag hålla den vid liv? Fortsättning följer...haha..

Så här ser mina byrå lådor ut, visst vart det okej. Jag gillar dem och som ni ser på vänster sida av bilden så har jag fortfarande kartonger att packa upp. Har faktiskt hållit på nu ikväll och kollat igenom lite vad som finns i dem.

Ni får se när det är klart.. Som ni även ser har jag även tryckt upp en massa saker på byrån för att det ska finnas mer plats på golvet.
(Läs tidigare inlägg)

Kommentarer
Postat av: mamita

Hallå där! Jag serverade faktiskt en firre utan huvud, utan fjäll och ben också, till och med. Många kramar Mamita

2008-09-19 @ 10:55:11
Postat av: Anonym



Få gratis presentkort på Gina tricot, JC och H&M helt gratis :) http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=27



finns också forum osv. superbra sida helt enkelt

2008-09-19 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0