Ängel = halssmycke?

    

Minns ni armbandet som jag fick av Jennifer & Joakim. Okej, jag fick då en ängel som jag skulle hänga tillsammans med det. Grejen är att jag inte använder armbandet varje dag, men eftersom ängel var så underbart fin och söt så beslöt jag att sätta den på mitt halsband tillsammans med mitt kors. Mitt halsband tar jag aldrig av mig, inte ens när jag sover eller duschar. Så när jag ska använda armbandet kan jag bara sätta tillbaka ängeln igen.

Aja, men tidigare nämnde jag presenter. Jag har köpt present kort på Dressmann. Nu för tiden tycker jag att dem har mycket kläder som nästan passar alla, iallafall i min familj. Tycker även att böcker börja blir mer poppis att köpa. Fast för det mesta är det presentkort som gäller, jag antar pga. då kan de få köpa sådant de själva vill.

Nu sitter jag här igen och gäspar, helt sjukt alltså. Okej men imorgon är det en ny dag och då är det dags för vår lilla bebis (Romeo) att åka hem till pappa (min bror). Han kommer hem imorgon och sa att han saknar sin hund så galet mycket. Under veckan ska jag försöka träffa lite kompisar, samt försöka luncha med min pappa innan han åker på torsdag. Sedan till helgen blir det mor och dotter dag.

Skriver kanske senare..annars Hörs imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0