A busy week..

Jag har gjort ganska mycket i veckan, träffat gamla vänner, spenderat lite "cash", besökt brorsan, vart på bio, planeringsdag på jobbet, jobbat, promenerat.. Om vi ska börja med de som inte har varit så bra, men ändå har det så har jag spenderat som en galning i veckan på ganska mycket kläder och smink etc. Det är farligt att gå i Täby centrum, speciellt för min ekonomi. Kan visa en grej jag köpte i veckan - en klänning.


Köpt på Vero Moda - perfekt för sommaren..

Ett av dem fina fina grejerna jag köpte.. Tänkte lägga upp en bild på ett par snygga handskar jag köpte som jag blev galet kär i så fort jag såg dem. VERY NICE...! Nåja, som sagt så har jag träffat gamla kompisar, var på t.ex. idag med en kompis och såg 17 Again. En as bra och rolig film. Träffade min barndoms kompis i onsdags också, tog en promenix. Jättebra väder och allt i veckan - sedan är jag ledig i helgen.

I'm so happy! <3

Kommentarer
Postat av: ...Mamita

Så skönt att Du är glad. Puss

2009-04-19 @ 12:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0