Arbetsmyra?!

Skickade ett meddelande till Joakim idag bara för att kolla läget med honom. Fick ett svar och allt, berätta för honom att jag jobbade och då kallade han mig för arbetsmyra. Jag var på sådant bra humör idag att jag skrattade ganska högt för mig själv när jag hörde det. Kommer få använda ett nytt ord i ordförrådet.. =)

Hur som helst, har jobbat dem senaste dagarna och inget annat. Kom ju hem i onsdags och sedan dess har jag passat Romeo (som fick åka hem till bror min igår), och jobbat såklart. Jag själv följde med honom hem och jag ska dit imorgon igen. Helgen har varit bra faktiskt och jag är jättenöjd med arbetet. Imorgon ska jag jobba igen - arbetsmyran

Okej ska inte sitta uppe längre för det har varit mycket låååånga dagar och mindre sömn. Hur som helst, jag kan skriva imorgon igen! Ha en fortsatt trevlig kväll!

<3

Kommentarer
Postat av: ...Mamita

Hej tjejen! Du jobbar och är glad, det är precis så det skall vara. Besos y embrasos Mamita

2009-04-13 @ 12:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0