Bästa dagen hittills!

Ja, alltså allt har i stort sett gått som på räls vet ej hur det har gått till men jag är jättenöjd med dagen. Jag har gjort saker som jag nu kan bocka av från min *Att göra-lista*. Idag så fick jag och Karina ett litet ryck och bestämde oss för att ta itu med först och främst vårt långa hår som vi båda hade. Japp, vi har båda haft slitet hår och idag så tog vi hand om det - Bye bye hair. Jag har förlorat ca. 25-30 cm av mitt hår så nu är jag ganska kort hårig. Visst kändes det jobbigt, men jag vill ha friskt och snyggt hår. Klippte även sne lugg som jag saknat så. Helt nöjd med min nya frisyr och nu har jag även hittat en bra frisör som jag litade på och förmodligen kommer återvända till i fortsättningen.


Nå vad har jag mer gjort?! Jo..vi åkte in till stan efteråt och av en ren slump passerade vi Rizzo, och då passade jag på att smita in där och vet ni..jag fann min underbara och älskade väska jag väntat så lääääänge på. Den hade väl kommit in i typ igår eller något tyckte jag butiksbiträdet sa. Jag sa direkt - Den vill jag ha, helt klart! Efteråt kollade Karina på skor på Deichmann. Även hon fick snygga skor köpt.


Därefter blev vi hungriga och gick och käkade, då bestämde vi även oss för att gå och se Fast and Furious 4. Jag säger bara - Adrenalin. Jag skojar inte, man blev helt till sig och det var så spännande från början till slut. ALLA i bio salongen var för första gången knäpptysta under HELA filmen. Inte ett enda ljud och det är helt otroligt. Vin Diesel (t.v) och Paul Walker (t.h) - usch dem var så heta och bilarna var ännu snyggare den här gången.

Dagen var perfekt och nu kan jag somna med ett leende på läpparna =)
Romeo
ligger här brevid mig nu och sover, antar väl att det är dags att sova för imorgon kommer "papa" (min bror) på besök. Så det ska bli kul! Sov gott med er och ha en fortsatt trevlig helg!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa bild på håret!! :) spännande

2009-04-04 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0