Brandövning.

Om bara någon minut ska jag stänga av data, det enda som lyser upp mitt rum nu. Måste sova för imorgon ska jag jobba. Det gjorde jag idag med, mådde bättre imorse och det var lite små kul på jobbet idag. Vi hade "fysisk" brandövning om man kan kalla det så. Fick släcka eld med en brandsläckare, släcka brinnande docka med en filt och gå igenom rök. Det var helt okej, och innan så var jag på en annan liten utbildning.

Mitt humör var dock inte på topp imorse, men det ändrades ganska fort när jag fick mina tankar på annat än vad jag hade dem innan. För brandövningen var ganska rolig, kul och se ens kollegor reagera kring elds lågor etc. Fick dock mycket beröm över att jag var så pass lugn hela tiden vad jag en skulle göra, om jag skulle släcka svarte-dockan eller eldslågorna på någon slags "grill". Alla andra typ sprang eller slängde sig över dockan samt skyndade sig fram för att släcka eldslågorna på grillen.

Som sagt, hade en bra dag!
Hörs imorgon.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0