Fast And The Furious 4... YES!

Japp, den fjärde filmen har premiär imorgon och jag är något sjukt sugen på att gå och se den. Det gör mig galen att jag funderar på att se den i helgen, men vi får se. Snygga killarna Paul Walker och Vin Diesel. Satt igår och i förrigår samt i söndags och tittade på den första, andra och tredje filmen. De alla är ganska olika.


Okej, annars då? Jo då det är bra med mig. Är fortfarande kvar hos min kompis. Skulle egentligen vara ledig idag, men min samordnare var på mig så tillslut tackade ja till ett 5 timmars kvällspass. Börjar dock inte förrän klockan 16, ganska skönt faktiskt. Så imorgon är jag ledig istället, men det kan vara ganska skönt för nu så hinner jag ut en liten längre promenad med Romeo innan jag smiter iväg. Tänkte åka hem till mamma i helgen och hälsa på, så jag får se vilken dag jag tar det sedan.

Nåja, ska få i mig lite mat nu..hörs nog ikväll..! <3 see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0