God morgon, 090406

Igår satt jag ihop kurad i soffan med en Ben & Jerry, ny duschad och kollade på filmen tillsammans med Romeo som låg brevid mig. Hann både duscha och diska, och även kolla på The City (på MTV) innan filmen. Nå filmen var iallafall jättebra och jag fastnade så för den. Efteråt var det bara ut med Romeo och sedan dags att sova.

Har hitta ett par söta skor på Deichmann nu på nätet.. Jag diggar dessa faktiskt.


Nu tänkte jag äta lite frukost och sedan göra mig i ordning. Därefter blir det en promenad med Romeo och sedan beger jag mig av till jobbet. Idag jobbar jag till 18.30, inget jag direkt ser fram emot. Men det blir fint väder ser jag och det är ju bra. Hoppas det blir lite.. + grader också. Ni får ha en jättetrevlig dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0