Gårdagen - Måndag, 14 april..

Igår jobbade jag till 12.00 (underbart). Sedan åkte jag hem ett tag, men senare så åkte jag in till stan för att träffa my good old friend Malin. Alltid lika kul att träffa gamla goda vänner, speciellt sådana som man känt sedan 4-5 års ålder. Vi skulle lämna tillbaka ett par skor som hon köpte sist vi var i stan. Lite krångel med dem. Sedan mötte vi upp hennes "karl" och drog sedan och käkade god mat. Det var roligt, kan man nog lugnt säga, Två väldigt lika människor som är urgulliga tillsammans och väldigt hmmm... ja dem är speciella. Vill inte tala om deras aptit vid måltider, men det var roligt iallafall.


Malin och jag köpte en var sin caffe mocha och promenerade sedanfrån stan  till Mariatorget. Där vi sedan skiljdes åt, men jag hade jätteroligt. Alltid lika trevligt varje gång. Nå, sedan åkte jag hem till brorsan och åt god, men lite små stark Thai mat och kollade på "Mannen som talar med hundar".

Checka in Malins yttligare nya skor - blev lite avis där faktiskt. Snyggare i verklighet.



Nå ska se lite på tv..skriver snart igen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0