God morgon! 090426

Klockan är snart 08.00 och det är snart dags för mig att dra mig till jobbet. Ingen dag jag ser fram emot, men måste ta mig igenom. Sluter för tusan klockan 20.00 ikväll. Nå, det ska bli fint väder så det är ju positivt och bra. Synd bara att jag inte får njuta av solen lika mycket som er som är lediga.

Okej imorgon är det måndag igen och sedan kommer tisdagen - dags för årets första tandläkarbesök igen då. Skräck! Vet att jag kommer behöva fixa något, vet bara inte hur många hål jag har. Medveten om ett iallafall.


Ser ni, jag har börjat använda mina presenter jag fick när jag fyllde 20. Det första blanka/silvriga fick jag av min brorsa. Alla på jobbet diggar det =) och det svart-vita fick jag av mamma för ett tag sedan. Väldigt fina båda två. Som min kompis Jennifer brukar säga - Silver bär man bäst när man är lite brun, för solbrännan syns lite bättre då.. Något liknande iallafall. Har ingen solbränna än, men jag är ju lite brun.

Nå ska packa ner de sista i lilla väskan innan jag drar nu. Vi hörs kanske ikväll mina vänner!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0