Icke trött..

Jag känner mig inte alls något trött.. bara min kropp är. Skadade axlarna idag, men det får jag skylla på själv för. Så skönt att kroppen får vila inför morgon dagen. Ska jobba ett dagpass och på tisdag sedan är jag ledig.

Ligger just nu och glor på Supernatural eftersom jag är pigg som en höna. Fast jag borde nog sova. Imorgon som sagt ska jag återvända till jobbet igen. Det är nice att få sluta tidigt, men det ska inte bli så fint väder som idag och igår dock har jag hört. Fast jag fick njuta lite grann av vädret idag. Träffade my good-old friend Joakim på rasten och käkade lite lunch. Satt i en park i solen och det var ju skönt, men sedan var det tillbaks till jobbet igen. Nå, den jobbiga dagen är över och det är alldeles strax dags att släcka lampan så jag kan vila upp mig för nästa dag. Ska nog inte skriva mer just nu.

Sov så jättegott..hörs imorgon!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0