Jag lider..

Just nu på tv - The Voice (kanal 5). Har sett hela showen från imorse, har haft svåra sömnproblem inatt. Orsaken är.. igår när jag satt med mina kollegor/vänner Karina och Carro och fikade efter morgondagens jobb så fick jag plötsligt jätteont i magen. Det gjorde så ont att jag inte kunde gå ens. På min rast sedan följde jag med min kompis Silvija till affären och då märkte jag att knappt kunde gå, vi gick jättelångsamt. Vår första tanke var mensvärk, men icke nicke. Vid lunchtid så började jag må illa och blev kallsvettig. Slutade tidigt så jag fick stå ut tills jag slutade.

Gick sedan hem och vilade efter jobbet. Skulle egentligen med en kompis in till stan och gå på bio. Det vart raka vägen hem som sagt. Började sedan må riktigt illa, så det var jobbigt. Räknade ut att vid kl.8.00 imorse var första gången jag åt på 22 timmar. Är ledig idag så får vara hemma och vila up mig. Mamma ska ringa och boka om tandläkar-tiden. Så blir nog sängliggandes..Mår redan mycket bättre nu fast jag ska passa på att betala räkningarna som jag inte hade ork till att göra igår. Hade bara så ont i hela kroppen, trött och mådde illa..hela kvällen.

Skriver strax igen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0