Miami Ink / Gossip Girl

Hemma igen då. Alltså det är så jobbigt när det går två program som man vill se. Har precis kollat på Gossip Girl och Miami Ink, men eftersom jag har sett tidigare Gossip Girl avsnitten på You Tube så blev det mer av Miami Ink. Har precis fått i mig en skål nudlar, inge vidare middag. Poängen var att när jag var hemma hos mamma så skulle jag tagit med mig en matlåda som hon hade gjort. Men jag var för snabb så jag glömde.

Nå, just nu sitter jag ute på nätet och letar efter en nya mobil. Antingen i maj eller juni så ska jag köpa en ny mobil för jag börjar bli galen på min egen. Den bara tar slut på batterier hela tiden och stänger av sig själv. Så frustrerande jobbigt. Hittade en Black BerryPhoneHouse. Har alltid velat ha en sådan telefon..


Jaja, ska fortsätta leta vidare sedan ska jag titta på en film som börjar 21.00 på tv3 - Something new. Hör av mig snart igen..tänkte snart hoppa in i duschen innan filmen. Snart tillbaka..! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0