Ryggont!!

Just nu har jag en lasange i micron som värms upp. Det blir min andra måltid för idag. Kan inte säga att jag ser fram emot den, men magen behöver ju något efter ha varit utan mat i 22 timmar. Nå, mår nu yttligare lite bättre. Ryggont som bara den alltså, smärtan ligger längre ner vid ryggen och det är jättejobbigt. Är fortfarande lite öm i magen, men det går väl över. Har läst bloggar, kollat serier på You Tube och tv:n hela dagen. Juste betalat räkningar också. Har fått sympati samtal och meddelande från vänner och kära mamma. Dem frågar hur jag mår idag, om jag är frisk och så. Det är ju snällt att dem tänker på en.

Återkommer strax..micron sa *pling* alldeles nyss. Ska checka om maten är klar.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0