Som vanligt igen..

 

Okej jag ska förklara lite grann av det som pågått de senaste dagarna. Som sagt och som ni vet passade jag ju Romeo som nu är tillbaka hos husse (min bror) och Sigge (katten). Han var super glad, åkte ju tillsammans med honom hem i lördags. Sov därefter hemma hos brorsan till söndagen fast jag jobbade. Men det var trevligt.. åkte sedan tillbaka dit igår. Min bror är ganska ensam därute så ha lite sällskap av syrran är aldrig fel. Käkade god Thai mat igår också.. lite starkt dock för min del.

Så jag har varit hos min bror.. Ja, sedan som ni vet så har jag ju jobbat. Men nu är jag hemma igen iallafall.. Saknar dock att ha Romeo hemma hos mig. Det har liksom blivit en vana att ha honom hemma här nu. Någon att busa med och ta ansvar för.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0