Söndag igen då!

God dag!...söndag igen..dagarna går fort fram.


Ja, sovit gott har jag. Ska nu alldeles strax ta lill skrutten med mig hem till mamma på ett kort besök. Hämta lite kläder och få komma ut lite. Solen börjar visa sig nu lite. Imorse när jag var ute på en tidig promenad så regnade det och det fick mig bara att vilja gå in igen. Prio ett - hämta paraply hos mamma. Har legat och dragit mig i soffan hela morgonen. Ätit frukost och även läst lite skvaller tidningar..



Romeo sover lite till och från, han fattar att något är på gång. Det är nog därför han ligger så nära min väska som jag la på soffan så ifall jag tar den så kommer han springandes efter för att han också vill följa med. Nej, jag ska väl passa på att gå nu medan det fortfarande är uppehåll från regn. Ska kollat klart på MTV - programmet From G To Gents.

Hör av mig när jag kommer hem senare!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0