Sängen = människans bästavän..

Har för ett tag sedan fått i mig ganska mycket av lasangen. När man inte känner sig hungrig så är det svårt att få i sig något över huvudtaget. Har fått yttligare samtal och meddelanden från familjen, brorsan och pappa. Sympati från dem också.


Just idag så har min säng varit min bästavän. Har nog uppskattat den som mest idag, att jag har någonstans att ligga och sova, kunna vila upp. Ligga och lida i min ensamhet. Ja..jag vet... jag är en liten dramaqueen. Men det är ju sant ju. När man är sjuk så är ju sängen människans bästavän - iallafall enligt mig.  Mamma kom hem för inte så länge sedan med en Pepsi Max flaska. Är trött på vatten, juice och mjölk. Har faktiskt även en påse godis brevid mig som Karina köpte åt mig igår för att hon trodde jag kanske behövde sött eller salt i mig. Men inte ens den har lockat mig.

Nå, just nu så glor jag på yttligare en tråkig såpaserie - General Hospital. Har hört talas om den tidigare innan den nyligen kom till Sverige. En av mina nya favoritskådisar är med i den. Men han har varit med i andra serier som jag tidigare sett honom i. Ignacio Serricchio - en argentinare (bilden nedan). Är väldigt svag för latinoamerikanska killar som skådisar eller sångare.


Kan rekommendera en serie som han är med i som heter Privileged. Kan tänka mig att den någon dag kommer komma till Sverige - en ungdomserie. Än så länge kan man se första säsongen på You Tube. Nåja, ska krya på mig nu och återvända till den tråkiga verkligheten. Förmodligen blir jag hemma imorgon med så. Dagen kommer bli lika tråkig då också. Fy sjutton. Aja får stå ut... =(

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0