090801

Nej nu går vi igenom dagen, vaknade imorse runt 11-12.00 och jag låg och drog mig till klockan blev 13.00-13.30 och då insåg jag hade jag måste maka mig upp ur sängen. Jag gjorde frukost/brunch vid 14.30 och sedan var helt plötsligt klockan jättemycket. Då var det bara in i duschen och sedan göra mig i ordning, hann även packa lite kläder innan. För klockan 18.00 var det dags för en familjekväll. Vi var ute och käkade på kinarestaurang på Sveavägen, grymt gott. Sedan var det raka spåret hem igen och ta det lugnt samt fortsätta packa. Ska göra en hel lista på ALLT som jag tar med mig och på grejer som jag måste köpa in också.

Idag hann jag ju inte in till stan med Silvija så jag messade henne och förklarade, men imorgon lovade jag och ringa henne när jag vaknar och då ska jag försöka få med henne. Hon har ju hållit på så mycket med sin flytt så hon ville ut ur lägenheten och då skulle hon se om hon inte hade något annat bestämt innan så skulle hon förmodligen följa med mig in och handla det sista.. vilket jag hoppas. Har alltid skoj när jag handlar med en GALNING och eftersom det dröjer innan jag får träffa henne sedan så vore det skoj.

På måndag har jag lovat att träffa pappa också. Det blir även en tur till apoteket och handla solkräm, alvedon och så var det något mer, men det minns jag inte. Hmm, måste komma på det. Aja, men så ser planerna ut fram till resan och sedan vet ni nu vad jag har gjort.

Hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0