090828

Ja, kom hem för en timme sedan eller så. Har skvätt lite vatten i ansiktet och borstat tänderna, nu ligger jag här i sängen och ska snart sova. Tidigare ikväll så träffade jag en nära vän till mig, han lärde mig att spela Stand By Me på gitarr. Det var inte lätt, men jag lärde mig minsann till slut. Nej, vi hade roligt faktiskt.

Sedan så tidigare idag så träffade jag min gamla vän Gisela. Vi gick runt och kollade på affärer och sedan gick vi till Sandy's och käkade samt satt och snacka ett bra tag. Är ju så sällan vi träffas så det hinner hända ganska mycket saker. Efteråt fortsatte vi vidare och kikade lite i affärer. Jag fick tag på två par leggins, en tröja och två nya nagellack. Är riktigt nöjd faktiskt. Det lär ju bli månadens köp - hoppas jag iallafall. Gisela tvingade jag på en jättefin svart klänning. Själv så köpte hon leggins, en tröja och en väska. Hon blev själv väldigt nöjd, så vi lämnade stan med ett leende på läpparna.
'


Gisela på Sandy's

Ne,j jag är verkligen jättetrött. Tänkte sova nu och imorgon så ska jag betala räkningar och halva hyran. Men sov gott mina vänner..för det lär ju jag göra. Kan känna hur tunga mina ögonlock är just nu. Byebye!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0