Back to work

Ja, första dagen på jobbet var väl si så där. Ganska mycket och göra, men det var roligt att träffa mina arbetskamrater. Det finns en person som jag har saknat mest som jag får träffa imorgon. Hon är som en annan mamma till mig och det är Yolanda. Jag har saknat henne så sjukt mycket att det inte är sant. Så underbart att få träffa henne imorgon igen. Nej, det var väl inge höjdare att komma tillbaka, men det var en mjuk start i vilket fall som helst. Nu vet jag iallafall vad som väntar mig nästa vecka. Så det är bara imorgon sedan är jag ledig igen.

Nå, senare efter jobbet umgicks jag en stund med Silvija och Karina. Det var kul, ska ge Silvija hennes present imorgon.. köpte ju ett armband till henne nere i Kreta. Karina den lilla skiten hade också gått och fått bränna, hennes ben var i stort sett kol svarta...my god..alltså.

Nej, jag måste för tusan berätta en pinsam grej (inte pinsamt för mig) och väldigt äcklig. På t-banan idag så tog jag sällis med Silvija några stationer. Vi skulle sätta oss och insåg att det STANK....URIN. Fy sjutton gubbar. Då var det ett fyllo som precis hade stigit av som pinkat ner hela sätet och det brevid var även blött..usch. INGEN satte sig där. I t-centralen då så kom en person in och tänkte samt reagera inte lika fort som andra gjorde utan satte sig i det och jag höll för tusan på att dö. USCH..Hon satte sig inte i det värsta utan där det var en liten mindre fläck men ändå. Det jag undrar är varför hon inte flyttade på sig när hon väl satt i det blöta.. Alt 1. Antingen märkte hon det inte..eller Alt. 2 Hon skämdes för mycket för att våga resa sig.. Ingen sa någonting till henne heller. Jag stod längre bort för det stank för mycket, men jag såg det när jag steg av. Trist, tyckte mest synd om hon som satt i det fan.

Kommer strax och skriver mer..måste fixa en grej först..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0