Dagen 090802

Okej då, dagen. Morgonen var ganska seg eftersom Silvija inte svarade imorse så trodde jag att jag först inte skulle få sällskap in till stan. Men det visade sig sedan att hennes mobilbatteri hade dött så därför hörde hon inte när jag ringde eftersom telefon dog då. Jag trodde hon stängde av den. Hur som helst, vi träffades i SKHLM istället. Det gick ju det med och det var väl inte mycket som blev in handlat och min Don Donna hade fortfarande inte kommit. Sista chansen imorgon annars får jag hitta en annan billig väska istället.

Fast det var en super rolig dag iallafall, för vi träffade Yasmin också..vem är hon? Jo, det är en gammal barndomsvän till Silvija och en kompis till mig som jag lärde känna på jobbet för ett tag sedan. Hon slutade för kanske 9-10 månader sedan, synd för hon var så j*vla rolig. Vi hade många roliga stunder. Som t.ex.när jag körde runt henne i en rullstol och jag körde som en galning och hon bara skrek. Folk tänkte "Men vad håller ni på med?". Vi hade så kul. Så henne fick jag träffa idag och vi hade trevligt - snacka en massa och så.

På hem vägen smet jag in i Coop Konsum och handla lite, schampo, tandkräm, tandborste och en ny deo. Jag har gjort en Checklista på allt som ska in handlats. Har bockat av lite, men fortfarande grej som ska inhandlas.


Idag så har jag faktiskt köpt in en grej som jag tycker är väldigt smart. Det är som en plånbok jag kan ha mitt pass och pengar i när man låser in det i ett säkerhetsskåp.

     


Nå, det var väl allt för idag. Imorgon är det lite grejer kvar som då ska köpas så jag får väl somna tidigare nu så jag inte sover bort hela dagen. Så ni får ha en trevlig kväll allesammans! TACK MOSTER A-B FÖR DEN FINA "PRESENTEN", DET VAR VÄLDIGT..VÄLDIGT SNÄLLT AV DIG!

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0