Det var ju lite trist.

Ja, i onsdags senare på dagen efter jag hade sovit ut efter den långa resan hem så läste jag i tidningarna att en av mina favorit latinska r&b/pop artister hade varit i Stockholm och uppträtt. Jag blev lite små besviken att hon just uppträdde kvällen före jag kom hem. Japp, jag pratar om Kat DeLuna. Jag menar vi det här laget så vet ni ju att jag älskar hennes musik. Hennes nya låt Dance Bailalo t.ex.


I missed it.. Well that sucks. Nej, men jag måste erkänna att jag faktiskt hade velat se henne. Hon är en grym artist och det är för att hon mixar med så mycket olika musikstilar och sitt andra språk - spanska. Såg lite snuttar från Youtube och hon verkade ha gjort bra ifrån sig. Synd bara att jag missa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0