En positiv dag.

Ja, dagen rann förbi precis som vatten. Helt sjukt, men jag är nöjd. Vi hade roligt på jobbet, vi är väldigt skämt samma ut av oss. Sedan var det ju fint väder också, blå himmel och sol. Ja, vi har tur. Imorgon är det tisdag ju och då kommer lönen. Jag säger bara det att jag är väldigt stolt över mig själv att jag jobbade mycket förra månaden för det är nu det lönar sig allt slit. Känner mig glad också av konstiga anledningar. Vet ej varför, hade jätteenergi idag.

Nej jag ska väl gå och lägga mig, först ska jag se klart på Prison Break. Det slutar väl alldeles snart. Ska strax börja bädda upp sängen och göra mig i ordning för att sova. Ska nämligen upp 05.00 imorgon bitti. Här är minsann ingen sovmorgon inte. Men okej allesammans det är dags att sätta punkt här, ska dricka upp min nyponsoppa och äta upp min banan. Hörs imorgon!

<3


Nyttigt ska det vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0