God morgon

Vaknade för en liten stund sedan. Ligger fortfarande i sängen. Ska väl strax masa mig upp. Igår träffade jag mina knasbollar till vänner.. J.F och J.H. Knasiga som alltid =) Det var roligt, vi käka och kollade på film - Slumdog Millionaire. Har alltid tyckt att den är lite konstig och udda, men då såg vi den för första gången igår. Jag förstår nu varför den vann så många Oscars priser. Den var helt sjukt bra..kanske lite flummig i början, men den var verkligen bra. J.H kunde koppla sig lite med musiken i den. Kunde i stortsett varenda låt i hela filmen. Det är ju liksom en "indisk" film, med andra ord indisk musik på det. Fattar ju direkt vart J.H jobbar då om hon kan sådan musik. Nej, men det var roligt igår.

Igår fick jag även lite mer Kreta bilder från J.F. Ska se om jag kan lägga in några under dagen. Får se om jag kanske åker och besöker brorsan idag. Han ville att jag skulle komma ut och hälsa på, men jag får se. Det är så skumt väder just nu. Men först och främst nu blir det frukost. Och sedan får dagen bli som den blir. kanske måste fortsätta städa mitt rum istället. Nåja vi hörs snart!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0