Hemma i storstaden igen.

Hem ljuva hem..igen. Nu är jag hemma i stora staden igen. Det var skönt faktiskt att få komma bort ett tag. Umgås lite med pappa och lillebror. Jag kom hem vid 18.20 ungefär. Det var ju en sådan jobbig trafik på vägen hem..pappa försökte slingra sig igenom det hela. Vi släppte av Romeo först, kommer sakna den skrutten.

När jag kom hem träffade jag en kompis och vi tog en låååång promenad...bara pratade och pratade. Sedan gick vi hem till henne och då så träffade jag en annan kompis samtidigt som jag inte sett på länge. Vi pratade också massor. Fick sällskap en bit hem och sedan fastnade vi i ett samtal så nu kom jag hem ganska sent. Ska sova nu måste upp och jobba imorgon.

Jag skjuter in ett inlägg imorgon igen.. Men nu är jag hemma i min egen säng. Här ska jag få sova nu och inte åka iväg på ett tag. Man uppskattar allt mer när man varit borta mycket. God natt mina vänner!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0