Home sweet home..

Japp, hemma igen. Kom hem igår morse kring kanske kl.04.40 (innan för lägenheten). Landade på Arlanda kring 02.35 på morgonen. Det tog lite tid att komma hem, men det var det värt. Bloggade inte igår för jag var för trött..hade inge lust då. Men nu har jag ju sovit lite bättre så. Har pratat med i stortsett alla i familjen sedan dess. Dem ringde och lill familjen här hemma var nyfikna på hur resan hade gått och etc. Sedan så ringde Malin också..gulligt av henne. Hon ville ju veta hur det hade varit och så.

Synd nog ska jag iväg nu igen och kommer förmodligen på måndag igen. Pappa kommer kl.12.00 och hämtar upp mig. Nästa stopp blir uppåt i Sverige - rättare sagt Dalarna. Tar med mig laptopen och lilla Romeo (lill hunden såklart). Ska bli avslappnande att umgås lite med lillebror och papsen nu innan det är dags att återvända till verkligheten. Så hela gårdagen ägnade jag åt att tvätta om kläderna igen. Ska smita in på rummet och fortsätta packa, men jag skjuter in ett inlägg senare ikväll när vi är framme. Det tar ett tag att åka upp eftersom vi åker bil, samt lägger upp lite bilder från resan.

Ha det så bra så länge..kika in senare ikväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0