Kvällen..

Nu har kvällen gått och det är dags att sova för imorgon ska vi hälsa på en gammal vän till familjen. Ska vara där klockan 12.00, så vi får inte sova super länge imorgon då utan stig upp i hyfsad tid. Vann en gång i kväll i sällskapspelet - Rappa på... Yeah! Spelade Geni igår och tro mig jag var och är inte *Geniet* i denna familj iallafall..haha. Har även varit ute med lillskrutten i regnet och kylan. Nu på kvällen var det kallt, så jag slängde på mig mina converse, pappas regnrock och ha med mig ett paraply. Fick även ha ficklampa för det är så mörkt och eftersom det är så mycket skog här så finns det inte direkt någon gatubelysning. Frös om benen, hade bara mina leggings på mig...brrr..kallt. Träffade på en slibbig äcklig groda också..snuskigt..fy!

Nej, jag ska avsluta med att slänga in en låt på spanska som Demi Lovato, 16, sjunger. Hon är med i filmen Camp Rock. Hon sjunger en låt tillsammans med Joe Jonas (från The Jonas Brothers). Fast jag tyckte den var bättre på spanska eller den är bättre i lugnversion än den lite mer fartiga versionen. I filmen så spelas den bara i en kort snutt i lugn version.. Hon sjunger bäst utan Joe Jonas.. Hennes röst är helt otrolig..verkligen alltså. Lyssna!!

Demi Lovato - Lo que soy (This is me)


Nej..nu räcker det. Avslutar här. Skjuter in ett inlägg imorgon. Ska visa lite bilder då också!
God natt på er! <3

Kommentarer
Postat av: ...Mamita

el verano sueco, verdad? Besos mamita

2009-08-16 @ 13:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0