M.J

Måste bara säga, för er som inte har sett Jackson: An american dream borde se den och inte för att den handlar om Michael Jackson utan för att den faktiskt är jättebra. Kollade på den igår kväll och jag måste erkänna att jag började titta på den igår för att det just handlade om Michael Jackson, men när jag väl tittade på den så vart det som vilken film som helst. Den var verkligen jättebra och visst vissa grejer i filmen förklarade en hel del om nu allt stämde.

Vilket fall som helst så kom det då en låt som jag hade glömt, minns att någon i min familj lyssnade mycket på den när jag var mindre om det var någon av mina föräldrar eller brorsan minns jag inte. Men när jag hörde den så kunde jag delar av låten, trots att det var länge sedan jag hört den. Jag mindes först dock inte vad den hette, men efter långt sökande så hittade jag den äntligen och den här låten är absolut en av dem bästa - Human Nature. Jag lyssnade nästan hela natten på den.

Lyssna gärna för den här låten är suuuuuper. Ingen fartig låt utan en lugn fin.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0