Lugn kväll..

Ja, just nu är det så mycket tankar i min hjärna. De senaste två veckorna så har det varit mycket saker som har chockerat, överraskat och förvånat mig. Det svåraste är att jag har svårt att förstå att så mycket händer på en och samma gång. Ibland så önskar jag att jag kunde göra mer för min familj och mina vänner. Det har även varit mycket på jobbet. Allt kommer på en gång, men det är bara att ta in det hela och hantera det. I vilket fall som helst så när jag kom hem efter jobbet idag så däckade jag direkt i sängen. Vaknade sedan upp vid klockan 15.00 någonting och hade fått lite sms på telefonen, svarade på dem och gick sedan och värmde lite spagetti med köttfärssås. Skulle ju åkt till stan idag och handlat kameran, men jag var verkligen helt slut så det får bli imorgon eftersom då får jag även sällis.

Just nu har jag precis kollat på CSI: New York och Lipstick Jungel. Mina ögon är lite konstiga vid tillfället - torra kan man säga. Blinkar mer än nödvändigt. Samtidigt är jag väldigt trött så knappt mina ögonlock orkar hålla dem öppna, samma sak igår.. så jag tänkte gör i ordning lite kvällssmörgåsar och te - sedan sätta på slutet av filmen från igår som jag spelade in och förhoppningsvis sova på det. Så det var allt mina vänner. Hörs imorgon!

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0