Myskväll.

Sitter just nu i sängen och lyssnar på den här spanska låten med Demi Lovato - Lo que soy. Den är så himla bra. Brevid mig hade jag nyss en liten, lurvig, varm och söt varelse som sprang iväg för att fånga en fluga. Idag så har faktiskt Romeo badat. Gick ner till bryggan där han fick plaska lite. Det tyckte han var kul. 

Var tidigare idag och hälsa på en nära vän till familjen som blev så förtjust i Romeo. Han är verkligen en liten Romeo..får kvinnor och tjejer att fall för hans lilla söta "face" och "utseende". Oftast när han är som gulligast så vill han alltid ha något - t.ex.mat eller bli ompysslad..så det är bara en *act*. Väldigt svårt att motstå ibland..

Idag blev det grillad mat igen. Pappa har gjort grillspett..MUMS. Grillad mat är alltid godast. Det tillhör också lite när man är ledig och är här på landet. Varje sommar grillar vi här. Komma bort från stan, träffa gamla goda vänner till familjen eftersom man bara träffar dem en gång om året. Mycket händer, så det är alltid kul.
 

Just nu är jag lite små trött. Det är lugnt just nu, vi ska strax sätta igång en film. Det blir väl någon komedi och sedan måste man sova lite tidigare eftersom vi åker hem imorgon. Hade lugnt kunnat stanna här några dagar till. Fast vi måste ju tillbaka till verkligheten. Tillbaka till arbetet och lille b ska tillbaks till skolan på onsdag. The summer is OVER. Har varit väldigt ekonomisk de senaste veckorna nu, inga kläder - skor - väskor eller annat har handlats. Kan lugnt säga att jag är stolt över mig själv, men jag har faktiskt annat planerat så =) jag måste spara nu.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0