Scarface

Japp, vilken tur jag hade ikväll. Hade svårt att välja film och jag hittade nu en film som går på tv som jag faktiskt inte har sett på säkert 2 år känns det som. Det var iallafall länge sedan jag såg den - Scarface. Jag har sagt och det nämnt det förut, men Al Pacino är en av dem bästa skådespelarna som finns. Jag gillar verkligen den här filmen, tycker det bara är synd att Al Pacino inte pratar så mycket spanska utan mest engelska. Jag vet att han är halv italienare, men han borde ansträngt sig lite mer eftersom det är en spansk/amerikansk film. Men jag gillar den ändå.


Nej, mamma har varit snäll nu och köpt lite gott..gott så jag ska väl passa på och gör det bekvämt och fortsätta titta. Duktig som jag är så har jag städat mitt rum och imorgon blir det att damma av, dammsuga och torka golvet. Förmodligen diska också..hehe. Mamma har redan en diskmaskin på G så vi får se hur det blir. Nå, jag blogga lite extra ikväll eftersom jag känner fört och har lite flyt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0