So You Think You Can Dance

Kollade tidigare ikväll på So You Think You Can Dance och det var det bästa jag sett på länge. Det föll nog en liten tår när Melissa och Ade uppträdde ett nummer som var koreograferat av Tyce Diorio som handlade om bröstcancer. Det var verkligen otroligt fint. Jag gillade även Shane Sparks hip/hop nummer som dansades av Jason och Kayla. Påminde väldigt mycket om Michael Jacksons Thriller video. Jag älskade verkligen dessa två nummer av kvällensprogram och att Ellen Degeneres var jurygäst var även lite kul.

Jag har tre favoriter av hip/hop koreografer och det är Shane Sparks, Dave Scott och Laurie Ann Gibson. Dem har ju jobbat med massvis av kända artister och medverkat i många dansfilmer som blivit kända. Men eftersom jag gillade Shane Sparks hip/hop nummer så himlans mycket så måste jag visa er.


Haha oj, jag glömde ju berätta att jag träffade brorsan inne i stan. Vi gick runt och glodde på allt möjligt och jag köpte en väska..JIPPI..! Ni får se bild på den imorgon. Jag gillar den verkligen. Brorsan följde även med hemma hit och åt lite mamma mat. Sedan blev det paj och därefter inge mer. Det var lite för mycket faktiskt. Men vet ni vad.. Ska sova nu fast jag skjuter in ett inlägg innan jag drar till jobbet..

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0